onsdag 13. april 2011

Ny dag, nye muligheter.
Jeg sitter og tenker veldig mye på hvordan motivere folk der ute til å lage mat av ferske råvarer. Jeg tenker mye av betydningen av å kjøpe kortreist og å tenke bærekraftig.
Vi bor i et rikt land og jeg ønsker å være stolt av folket mitt og jeg ønsker å være med på å påvirke oss i en positiv retning og som et foregangsland med hensyn til mat og helse.

Jeg lurer på hva dere der ute tenker...hva er motivasjonsfaktoren som skal til for at du skal velge mat som gir overskudd og velvære til deg selv og der du som forbruker også er et godt forbilde for kommende generasjon?

Og...er ikke riktig kosthold avgjørende for de beslutningene du tar?

Oveskudd gir hverfall meg overskudd til å tenke gjennom saker en gang til.

Tanker fra Camilla

1 kommentar:

  1. Fin blogg du har, ser du har vært ute å tatt bilde av den fantastiske ramsløken, Var selv ute å plukket ei kurv i går, så nå har jeg pure til grillmaten i sommer. Har lagt meg til som følger for jeg er selv intressert i matlaging og medisinplanter fra naturen, Gleder meg til flere spennende innslag og oppskrifter ;)

    SvarSlett